среда, 10. фебруар 2016.

Muzej Endija Worhola u Slovackoj | Andy Warhol Museum



Pocetkom dve hiljade druge, sedim u kafeu mog prijatelja i citam u Blicu o nekim nemcima koji su snimili dokumentarac ( ovaj dokumentarac https://www.youtube.com/watch?v=tubcVylNOa0 ) o muzeju Endija Vorhola, koji se nalazi negde u nekoj zabiti u Slovackoj, a on postoji tamo zato sto je to Endijev kraj odakle potice i dosta njegove rodbine zivi tamo. Film je, pisalo je u tekstu, jako dobro prolazio po festivalima i sve mi je to zvucalo izvrsno, pa hteo sam sto pre da ga vidim. Srecom nisam dugo cekao, vec naredne godine selim se za Austriju i ubrzo po mom dolasku pustaju ga na ORF1. Naravno da mi je prva pomisao nakon gledanja bila, ja moram sve ovo da vidim! E, za tako nesto mi je trebalo deset godina, ali ipak, da...

U ovom albumu nema nijedne fotografije nekog Vorholovog dela, vec su to sve radovi savremenih umetnika i njihov omaz Vorholu. Njegove slike koje su izlozene u muzeju je zabranjeno fotografisati.

foto (c) 2013







Endi Vorhol i njegov brat Dzon Warhola, covek koji je najzasluzniji za izgradnju muzeja u Medzilaborcima.





























Нема коментара:

Постави коментар